2011. szeptember 12., hétfő

Ismét ünnepeltünk

de most ám nem az erdőn hanem otthon nagybátyáméknál.Az asszonyok sokat sürögtek- forogtak, ez meg is látszott a sok finomság mindenkinek ízlett.
 hogy mit is ünnepeltünk? Majd elfelejtetem írni: Lídia és Ruben polgári esküvőjét. Sok rokon, munkatárs, barát volt jelen. Az Alkalmat egy rövig igei üzenettel kezdte Tóbiás lelkipásztorunk, a Zsidókhoz írt levélből. Legyen megbecsült a házasság... gondolom többen ismerítek ezt a szakaszt. A húgom menyegzőjén ezt olvasta fel V.Efraim.Majd következett a hivatalos polgári esküvő, amit nagybátyám vezetet le. Biztosan izgult, mert nem mindennapi dolog h saját lányodat esketed. Majd drága Nagymamám (Bartha)  köszöntötte a fiatalokat és persze utánaa népes vendégsereg virágcsokrokkal, ajándékokkal köszöntek boldog házaséletet. Az ünnepség olyan volt mint filmekben. sajknos a lányok nem érezték jól magukat nem tudtam jól figyelni...
























Svéd asztalos tálalás volt, nagyon tetszett mindenkinek. amellett hogy jól nézett ki sok finomság volt rajta.

Anyukám kérésére tettem ki a sütis képeket...bizotos finomak voltak én nem gyoztem mindeniket megkóstolni.

3 megjegyzés:

Murray and Adina írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Márta-Zsófi írta...

Köszi a képeket!

Siko Margit írta...

Mindenki es minden nagyon szep ,foleg Lidia es Ruben ,aldjon meg az Ur titeket .