2011. november 9., szerda

Színpompás ősz


Mindig kell valamilyen elfoglaltságot találni az örökmozgó léányzónak. Most éppen összesepri a körtefa leveleit.



Kiülök a dombtetőre s onnan nézek szerteszét......
( csak nem én vagyok, viszont jó a kép)






Saloménak nagy kedve volt, kipróbálta milyen begurulni az oldalon.


Efi egyik kedvenc tevékenysége a fényképézkedés kinn a természetben. Múlt szombaton egy kis időt szakítottunk és elmentünk az erdőre, erdőkre. Így is írhatnám. Most igazán szép az erdő. Szebbnálé szebb színben pompázik. nagy élmány volt a gyerekeknek a kődobálás a patakba. A levélgyűjtést én kedveltem csak...

1 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon jók a képek..s megkívántam az erdőt , egy-két dombocskát:) a sok-sok színt:)

Az emailemre el tudnád küldeni az esküvős képeket? Talán ti is csináltatok rólunk képet...:)